Estrategias docentes para un aprendizaje significativo : una interpretación constructivista / Frida Díaz Barriga Arceo, Gerardo Hernández Rojas

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México : McGraw-Hill, 2010.Edition: Tercera ediciónDescription: xiii, 405 páginas : ilustracionesContent type:
  • texto
Media type:
  • No mediado
Carrier type:
  • Volumen
ISBN:
  • 607-15-0293-3
Subject(s): DDC classification:
  • 21 370.1523 D542 2010
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Impresos Libros Impresos Ciencias e ingeniería Circulación Colección General 370.1523 D542 2010 (Browse shelf(Opens below)) Available 098010
Libros Impresos Libros Impresos Ciencias e ingeniería Circulación Colección General 370.1523 D542 2010 (Browse shelf(Opens below)) Available 098011
Libros Impresos Libros Impresos Ciencias e ingeniería Circulación Colección General 370.1523 D542 2010 (Browse shelf(Opens below)) Available 101686
Libros Impresos Libros Impresos San Felipe Circulación Colección General 370.1523 D542 2010 (Browse shelf(Opens below)) Available 097868
Libros Impresos Libros Impresos San Felipe Circulación Colección General 370.1523 D542 2010 (Browse shelf(Opens below)) Available 097869

Incluye glosario

Encargado de S.A.I | Teléfono: (32)2205911 |Anexo: 5911 | Correo: jonnathan.isla@upla.cl

Powered by Koha