Amazon cover image
Image from Amazon.com

Publicidad y hegemonía : matrices discursivas / Eliseo Colón Zayas

By: Material type: TextTextSeries: Enciclopedia Latinoamericana de Sociocultura y Comunicación ; 13Publisher: Buenos Aires : Grupo Editorial Norma, 2001Edition: Segunda ediciónDescription: 142 páginas : diagramasISBN:
  • 958-04-6480-4
Subject(s): DDC classification:
  • 659.1042 C719p
Contents:
Cap. 1. Publicidad y estética - Cap. 2. Publicidad y modernidad - Cap. 3. Canon publicitario
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 659.1042 C719p (Browse shelf(Opens below)) Available 2025-0070

Incluye bibliografía

Cap. 1. Publicidad y estética - Cap. 2. Publicidad y modernidad - Cap. 3. Canon publicitario

Encargado de S.A.I | Teléfono: (32)2205911 |Anexo: 5911 | Correo: jonnathan.isla@upla.cl

Powered by Koha