Amazon cover image
Image from Amazon.com

La imagen corporativa : teoría y metodología de la identificación institucional

By: Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: GG DiseñoBarcelona : Gustavo Gili, 1994Edition: 3a. ed., actualizadaDescription: 186 p. : il. colContent type:
  • texto
Media type:
  • No mediado
Carrier type:
  • Volumen
ISBN:
  • 9688872512
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 741.6 C512 (Browse shelf(Opens below)) Available 072107
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 741.6 C512 (Browse shelf(Opens below)) Vencimiento prolongado (perdido) 074094
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 741.6 C512 (Browse shelf(Opens below)) Available 083292
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 741.6 C512 (Browse shelf(Opens below)) Available 083293
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 741.6 C512 (Browse shelf(Opens below)) Vencimiento prolongado (perdido) 083294
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 741.6 C512 (Browse shelf(Opens below)) Available 083295

Reimpresiones: 1996,1999, 2001, 2003

Encargado de S.A.I | Teléfono: (32)2205911 |Anexo: 5911 | Correo: jonnathan.isla@upla.cl

Powered by Koha