Amazon cover image
Image from Amazon.com

Estrategias docentes para un aprendizaje significativo : una interpretación constructivista / Frida Díaz Barriga Arceo, Gerardo Hernández Rojas

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: México : McGraw-Hill, 2002Edition: Segunda ediciónDescription: xii, 465 páginas ilustracionesContent type:
  • texto
Media type:
  • No mediado
Carrier type:
  • Volumen
ISBN:
  • 970-10-1898-2
Subject(s): DDC classification:
  • 21 370.1523 D542
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Notes Date due Barcode
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 370.1523 D542 (Browse shelf(Opens below)) Available 075116
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 370.1523 D542 (Browse shelf(Opens below)) Available 075117
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 370.1523 D542 (Browse shelf(Opens below)) Available 075118
Libros Impresos Libros Impresos Central Circulación Colección General 370.1523 D542 (Browse shelf(Opens below)) Available 091107
Libros Impresos Libros Impresos Ciencias e ingeniería Circulación Colección General 370.1523 D542 (Browse shelf(Opens below)) Available Proyecto CNE 074077

Incluye glosario

Encargado de S.A.I | Teléfono: (32)2205911 |Anexo: 5911 | Correo: jonnathan.isla@upla.cl

Powered by Koha